Adetim bitti afedersiniz ilk ilişki de eşim içeri de birşey hissettiğini söyledi 😬plastik vs birşey gibi mi nasıl birşey diye sorduğum da böyle tüy ip gibi birşey dedi. Sonra merak edip baktım ve evet dediği doğru ama ben ipe de benzetemedim spiralin kendisine de .Sanki orda birşey tortop olmuş gibiydi. Birkaç ay oldu takalı ve ilk deneyimim tecrübem yok o yüzden bilemedim ve kayma ihtimali geldi aklıma. Randevu aldım fakat 1 hafta sonra ya bulabildim o güne kadar 40 tane senaryo geçecek şimdi aklımdan 😬🙄 bu arada takıldığı günden bu yana ilk defa böyle birşey söyledi daha öncesinde hissetme gibi bir durum hiç olmamıştı 😥kaydı mı şimdi bu zaten öle kala taktırmıştım çok zor olmuştu yeniden aynı şeyleri yaşamak istemiyorum 🥲