bsryrkl 3 ay 10 günlük olduk kusmalarımız aşırı fazla ama doktorumuz kilo alımı iyi diye birşey vermek istemiyordu bugün kontrolünde benim ısrarımla doktorumuz gaviscon toz olanını verdi kullanan oldu mu acaba iyi gelir mi
azranur3457 bsryrkl Reflüsü vardır. Doyurduktan sonra 10 dk dik tutun dolaştırın. Gazı iyice çıksın. Ondan sonra yatıracaksanız yatırın.
tugba2407 bsryrkl benim kızım 4 buçuk aylık doğduğu günden beri fışkırır vaziyette kusuyor reflüden şüphelendik doktoru kilosunun gayet iyi olduğunu reflüsü olsa kilo kaybının olacağını söyledi babası da 9 ay boyunca öyle kusmuş artık normal karşılıyorum bazı bebekler galiba böyle
3kedili2bebekli bsryrkl gazi çoksa kusuyormus, kabız olursa kusuyormus, sıcaktan kusuyormus, yani kusmaya hep bir bahane varmıs benim ikizler de öyle hep kusuyorlar zayiflayacaklar diye korkuyorum kılo alımı iyi olduğu için doktorlar onemsemiyor
bsryrkl tugba2407 aynen fışkıyo ilk mesela sonrada yoğun kıvamlı kusmaya devam ediyo reflüde evet kilo kaybı oluyo sanırım bide doktorumuz reflüsü olsa bile 4-5 aydan önce bişey yapamıyoruz demişti en başında en kısa zamanda düzelirler inşallah