RedFlower_ Nasıl duzeltcem ya Doktor gittim omurilik eğriliği var dedi Yüz dedi sadece birde korse takma dedi Başka neler yapmam lazım
Umutdamla20 RedFlower_ benımde boyunda egrılık var yüzme ve pılates yapabılırsınız dedı cok agrı oldugu zaman boyunluk takabılırsın demıstı sürekli takınca kaslar zayıflıyomus