Merhaba herkese. Oğlum 19 aylık tek başıma büyütüyorum eşim iş sebebiyle genelde nöbette olduğu için genelde yalnızız evde. Babasıyla bırakıp dışarı çıktığımda en fazla 2 saat sonra ağlamaya başlar beni arar. Anneannesine gittiğimizde tuvalete bile gidemem hüngür hüngür ağlar. Aslında çok sosyal bi çocuk ama eşim dışında kimseyle kalamaz. Sizce bu normal mi 2 yaş sonrası değişir mi?