mom2546 aslında hiç bir annenin bağırması sinirlenmesi çocuğuna değil bahsettiğiniz o iş yüklerinin hafifletilmemesine yardımcı olunmamasına .., sizi çok çok iyi anlıyorum.. annelik değil zor olan ‘sadece annelik’ yapamamak zor. Tamam sen annesin deyip kimse üstümüzden ev hanımlığını, yemek temizlik yapılmasını, gelinliği, kocasının karısı vs vs bu görevleri almıyor.. ondan bu halimiz. Dediğiniz gibi bir daha olmayacaktır eminim kenidinİzi yormayın üzmeyin şimdi daha fazla. Sonrasına odaklanın. Çocuklarımız güzel şeyleri hep daha iyi hatırlayacaklar emin olun ve sizin de inş daha çoook güzel anılarınız olacak 🙏🏻