Taze_1anne Merhaba artık pos acmaktan sıkıldım pazartesi doktora gidecem gögsümde fısır fısır sivilce cıktı minik minik varmı böyle bi durumda olan
Taze_1anne Susamm tesekkur ederim artık kafayı yiyecem gögüslerim catladı gögsüm sivilc2 doldu ne zormuş annelik
Ezell023 Taze_1anne göğüs ucumda yara da vardı benim avent kalkan kullanmıştım o yüzden geçmesi 10 gün falan buldu