ayzagzm 4. Aydan beri oturmak için çabalıyor başı yatırdığımda hep havada kaldı. Oturtmamaya özen gösterdim. Şu an 5 aylığız artık hep oturmak istiyor kucağımda kısa süreli oturtmaya çalışıyorum uzun süreli oturmak istiyor. Uzmanları dinledim oturtun diyende var oturtmayın diyende. Bilmiyorum yanlış mı yapıyorum. Bebeğimin istekleri doğrultusunda hareket etmeye çalışıyorum…