SiprayiL Melikemetin wee baby kullandım başından beri ama lansinoh daha güzelmiş incecik ve daha küçük
bbtuba Melikemetin Bi arkadaşım kelebek şeklinde olandan kullanmışti canım memnunum diyordu eczaneden almış
B1elf Wee baby kullandım göğüs ucunun boyutuna göre karar vermelisiniz bence göğüs ucum dümdüz hiç yok onun için silikon kullandım 12 ay oldu. Silikonu taktigimds ucu çıkıp şekil alıyor küçük alırsanız belki akışı yavaslatir diye düşündüm bianm 😂
Tusemerve E bebeğin kendi markasını kullandım 2 3 hafta daha sonra bıraktım kendi memi devam etti bebeklere neye alıştırırısan onunla devam ediyor silikon ucuna çok alıştırmadım
Melikemetin MEme ucum hiç yok küçük mü almalıyım büyük mü küçük almayı düşündüm ama inanın kafam durdu mama vermekten sıkıldım sütüm varken faydalansın istiyorum ama bir sürü marka var hangisi iyi olur bilemedim sizden öneri bekliyorum
bbtuba Ay ne güzel silikon ile emiyor bebekler. Benimki yapışmıyordu yapissa bile kenarlardan kalkıyordu coxuk sürekli gaz tutuyordu artık sabaha kadar gaz savaşı veriyorduk 😏😏
Kams gunes0312 Merhaba ben de Mojo aldım ama yapışmıyor göğsüme çocuk onu da memeyle beraber çekiyor nasıl bir yöntem denediniz aynı sorunu yaşadınız mı
gmz90 Kesinlikle Lansinoh alınmalı Philips Wee baby hepsini kullandım ve sadece lansinoh ile sorun yaşamadık ve çok daha kullanışlı
Kams gmz90 lansimoh Göğsünüze yakışıyor mu peki ben mi kullanmayı bilmiyorum ben Mamajo aldım yapışmıyor
EbruBoluKaya Doğumdan sonra hemşireler istemiş eşim eczaneden wee baby almış 4 aylık olucaz hala kullanıyoruz hiç sıkıntı yaşamadık sadece annen sütüyle gidiyoruz
Kams EbruBoluKaya Merhaba gözünüze yakışıyor mu peki benimkisi meme ucu ile beraber çocuk çekince çıkıyor mamajo marka
gunes0312 Kams yaşamadım hiç, biraz yanlardan çekip göğüs ucunu ortalayip bırakıyordum dusme vs yaşamadım 😊
EbruBoluKaya Kams evet yapışıyor ama bebek bırakıp çektikçe ister istemez oynuyordu bıraktık şükür biz