nili1104 ağrı kesici ve antibiyotik kullandığın için bebeğinin ağrısını anlamayacaksın ilk 3 gün kullanıyorsun. Krem veriyorlar o da sünnetli bölgeyi uyuşturuyor acı hissetmiyor. İyi ki o zamanlar yaptırmışım şimdi olsa daha zor olurdu. Çünkü aşırı hareketli olmaya başlıyorlar bezi bile zor değiştiriyorum. Sünnetli olsa daha da zor olurdu tabi.