Gece emzirip yatagına koyuyorum zaten uykulu oldugu için uyanmıyor, sabah uyanınca da yanıma alıyorum emerken uyuya kalıyor bende onunla birlikte uyuyorum, gün içinde de emzirip kucagıma alıyorum gazını cıkartıyorum kucagımda uyuya kalıyor beşiğine koyuyorum bu arada sürekli ona ninni söylüyorum sustuğum zaman huysuzlanıyor devam et der gibi 😁 😁