Benım kızımın ateşı cıktıgında doktor hemen kan almayı tavsıye etmedı fitil ve dolven verdı cok şükür dusmustu hemen carpol cok cok düşükmüş o yuzden bu durumlarda onermıyorlar
Ve kesınlıkle banyo yaptırmayın ben bılmedım yaptırdım doktorum demısto yaptırma o an atesşi düşürür ama sonra daha kotu eder demıstı ve ben bebegım hastaken doktor banyo yaptırmamı istemıyor
Rabbım bır şifa versın inşallah cok gecmıs olsun