Ask-cocuk1 Kızlar 3.5 aydır sezeryan göbegimle yaşıyorum bir bütün olduk. Lütfen söyleyin gidiyor mu bu göbek
selins1313 Ask-cocuk1 bol bol mekik bol bol hareket 2 sene içinde gitmişti doğumdan Şimdi yine gebeyim Doğumdan 3 ay sonra yavaş yavaş hareketlere başlayacağım
tazeanne98 Ask-cocuk1 korse takayım diyorum bende daha doğuralı 7 gün oldu ama sarktı iyice gördükçe moralim bozuluyo😭
Plnyvz tazeanne98 takın mutlaka ben pişmanım 2 yıl oldu zayıfım ama göbeğim çok kötü duruyor üç aylık gibi
cevriyeee tazeanne98 korse takmayı asla ihmal etmeyin ben eve geldiğim gibi taktım hiç göbeğim yok doğum yapmamış gibiyim kesinlikle korse çok işe yarıyor
tamiris 6 ay sonra takılan korse fayda eder mi acaba? Daha doğrusu korse değil de kumaşla saracağım göbeğimi 😁
havvamtli tamiris benim kızım da 6 aylık aynı soruyu bugün ben arkadaşıma sordum dedi yok geç kalmadın yarından başlıyorum takmaya 😁 spor da düşünüyorum ama sadece düşünüyorum 😅
Ahdevefa dygefe aslında diyete girmek isteyenler olarak birbirimizi gazlayabiliriz yarın kimler başlamak ister
tamiris havvamtli ay ben arada heves edip yapıyorum, sonra devamı gelmiyor, bari göbeğimi sarayım 😐 insAllah kurtuluruz
havvamtli tamiris kendimi motive edip yapmam lazım bugün misafirim vardı sağ olsun hepsi hepyandan göbeğin gitmemiş 5 aylık gibi duruyor falan canımı sıktılar 😒