kayrammm1 Kızlar kaçıncı ay aşısı hatırlamıyorum ama bir kaç ay önce koluna yaptırdığımız aşı yeri şimdi iltihaplı gibi kurumuştu banyo yaptırırken çıktı sanırım, bu görüntü normal mi kaç ay sonra böyle iltihaplanması??
Bebegimm1 kayrammm1 normal 2.ayda yapılan verem aşısı yeri orası bizim kolumuz gibi olucak ama zaman alıyor tekrar iltihap dolar patlar siz müdahale etmeyin sıkmayın zamanla kabuk tutar zaten aşıdan hemen snra çıkmıyor o iz 2ay snra çıkıyor
The_paues kayrammm1 2.ayda yapılan verem aşısının böyle bi etkisi var diye biliyorum hemşire öyle demişti
Aselumay1602 kayrammm1 hemşire bize normal demişti 2 aylıkken verem aşısı oluyo bu, kızım 4 buçuk aylık aynı bu şekil iltihaplaniyo şuan bu aşının tuttuğunu işareti demişti hemşire
eraysen kayrammm1 1 sene boyunca kötü kokulu akıntı olmadığı sürece akması iltihap olması şişmesi morarması hepsi normal
Duygueda 2.ayda yapılan verem aşısı yeri. Ben de çok endişelenmiştim ama normalmiş. Enfeksiyon kapar diye doktoru sıkıştırmıştım merhem yazmıştı kabuğu kopup kanayınca iki kere sürmüştüm.