30 aylık oğlum var. Bundan iki üç ay önce bezini çıkarıp atletiyle bıraktığımda çişin gelince söyle dediğimde çişini altına yapıyordu sonra çiş diyordu. Ama hiçbir zaman tuvalet eğitimini şu ay kesin vereceğim diye düşünmedim hatta bez rahatlık bence falan diye düşünüp ağırdan aldım ne yalan söyleyim. 🙂 bu ay oğlumu gündüzleri bezsiz gezdiriyorum evde. Oğlum çişi geldiğinde anne çiş diyor tuvalete götürüyorum yapıyor asla altına yapmadı her bezsiz olduğunda. Bugünde anne kaka dedi gittik tuvalete kakasını da yaptı. Oha dedim bu kdr kolaymıymış tuvalet eğitimi🙂 ben hiç zorlamadım çocuk kendisi demek ki hazır hissetti kendini. Şimdi size sorum var. Gece sabaha kdr çok çiş yapıyor çünkü bazen yanlardan taşıyor çişi. Bezi dolu dolu kalkıyor. Havalar ısınınca gündüzleri bez takmıcam ama gece çiş yapıyor bunu nasıl halledeceğim. Tuvalete eğitimine hazır olduğunu gösteren işaretlerden biri de sabah kuru kalkması. Ama benimki dolu dolu kalkıyor. Ama gündüzleri çişini kakasını söylüyor. Şimdi oğlum hazır mı değil mi? Ne yapmam lazım akıl verin lütfen