zynp1111 Merhaba sevgili anneler oğlum 20 aylık,4 gündür atesliydi aile hekimine gittik ilk boğazları cok kizarik dedi antibiyotik verdi boğaz enfeksiyonu var dedi.Benim içime sinmedi çocuk doktoruna gittik sonra bu arada 2 gün antibiyotikten içti karnında kızarıklıklar olusmaya basladi ben yan etki zannettim ama çocuk doktoru bunun yan etki olmadigini söyledi.6.hastalik diye 4 yaşına kadar ki çocuklarda sık görülen bir hastalıkmis.Simdi kızarıklıklar baya artmış başına gelen bilgisi olan var mı?Bu kızarıklıklar tum vücuda yayılıyor mu?Ne kadar sürede geçer?
Esinozbdk zynp1111 biz 5. Hastaşık geçirmiştik oğlumda düşmek bilmeyen bir ateş vardı ateşi düşünce bu sefer vücuttaki virüs reaksiyon göstermediği için döküntü yapmıştı vücudunda ama sonradan iki üç güne geçiyor
nkizilates zynp1111 aynı durum benımkınde de var ctesı ogleden beri ateşi var dr 6.hastalık olabilir dedi hala ateşimiz geçmedi bilmiyorum bu ne zaman biticek pztesi dr goturmustum tahlıllerı temız cıktı enfeksıyon veya ınfluenza fln yoktu bogazı kulakları temızdı
Esinozbdk nkizilates 4 gun sürmüştü ama biz kötü olduk yemedi içmedi serum falanda verdiker birde eğer çoğalırsa döküntüler jel vermişti ama geçti sonrasında şükür
Defne0909 zynp1111 malesef bizde yasadik kizim 18 aylikken atesi direncliydi neredeyse 40 dereceyi gorunce hastaneye goturduk serum tahliller derken vucudundaki dökuntu sonrasi anladik 6. Hastalik olduğunu.Dökuntu ciktiysa ates bitecek demektir bizim sadece karın kismimizda oldu yayilmadi.Sureci calpol ve dolven donusumuyle gecirdik
zynp1111 @nkizilates bizim cumartesi günü başladı bu gece ates olmadi çok şükür bakalım gün icinde nasil olacak
nkizilates zynp1111 bizimde gece 1de cıktı ama 38 geçmedi calpol verdım hemen düştü. Dahada hala ateşi yok gibi uyuyor bakalım belkide iyileşme belirtisidir
zynp1111 @Defne0909 evet yüksek ateş vardi,karnındaki kızarıklıklar baya belli ve büyümüş sanki bu gece ateş olmadi şükür inşAllah dediğiniz gibi geçer
Leylamoznur zynp1111 biz yaşadık aynı 3 gün ateş boğaz da kızarıklık sonra döküntü oda iki güne tamamane yok oluyor
zynp1111 @Leylamoznur şimdi bizde deride kızarıklık var sonra onlar mı dökülecek bugün cok şükür ateş olmadı
yokolmaz zynp1111 1 yasindayken oğlumda yasadim ,vücudu benek benek oldu hep ,ama bizde yüksek ateşten sonra oldu ,tekrar ateş cikmadi ,sadece zatiden kullnadik 2 3 güne düzelmeye basladi
zynp1111 @yokolmaz evet bizimde yüksek Ateş geçti bugün herhalde gece ateşi olmadı çünkü şimdi vücudundaki kızarıklıklar çoğalmış
zynp1111 @nkizilates vücudundaki döküntülerden 24 saat sonra yüksek ateş olmaz artik demişti bize doktor