Asla tavsiye değil
Bende 3 hafta oldu keseli , bana kayınvalidem sadece 3 gece ver 3 gece hakkıdır dedi
Bende gün boyu hiç vermedim sadece gece uyandığında 1 defa verdim göğsüm dopdoluydu ve çok rahatlattı bu beni
Gün içinde soğuk suya tuttum göğsümü ve buz uyguladım asla sağmadım sağarsan süt üretimi devam eder
Ve asla göğüsle ve ucuyla oynamamak gerek
Ben çok ciddi bişey yaşamadım şuan çok daha iyiyim
Siz ciddi bişey yaşıyorsanız doktora gidin