Mommyhann Kızlar bebeği nistagmus olan varmı bizde şuan kesin tanı yok cumartesi öğrenicez 2.5 yaşında oğlum. 1 aydır gözü titriyor doktor büyük ihtimalle dedi ama muayne olmadı daha. Süreç nasıl ilerliyor içim cok huzursuz
Mommyhann Ecm22 gözde titreme var ama nistagmus değilmiş prof doktora gösterdik nörolojiye yönlendirdi kan tahlili falan yapıldı bişey cıkmadı sadece bi kaç değer düşüktü takviye yaptık ekim gibi tekrar göz doktoruyla görüşeceğiz ama baya azaldı titremesi
Mommyhann Ecm22 ilaçlı mr istediler narkoz dan korktuğumuz için istemedik biz daha sonra gidişata göre bakacagız
Mommyhann esoyiigit göz titrememiz geçti ama şuan bi gözünde kayma var gözlük kullanıyoruz emar istendi onuda cektrdk hersey temiz cıktk cok sükür
esoyiigit Mommyhann inşallah bizimde temi z cıkar o kadar endişeleniyorum ki Allahım korktuğumuz hiç bişeye uğratmasın
esoyiigit Mommyhann 4 ay olacak bebeğim yeni farkettim sağa sola titriyor gibi gözleri doktoru da göze yönlendird gözde bişey çıkmadı damla damlatıp baktılar nörolog görsün dedi işte götürecez bakalım
Mommyhann esoyiigit oda emar istiyor beyinde bişey varmı diye ama bişey cıkmıyor ondada içiniz rahat olsun bizim titreme geçti çok şükür