Nuriye-kandemir 11 aylığız ce 1 ayı geçkin bu şekilde aşırı kabız yapınca da parça çıkarıyor sadece küçük bir tane doktor suyu çok ver dedi veriyorum ama pek işe yaramadı benim durumum da olan varmı yada bana fikir verirseniz sevinirim ☺️
Esraesra08 Nuriye-kandemir bizde 7 aylığız doktora sormadım henüz ama suyu fazla vermeye çalışıyorum birde öyle olunca bir çay kaşığı zeytin yağı yutturuyorum
SetenayCo Nuriye-kandemir Annesi kesinlikle lifli beslenmesi lazım. Ev yapımı yoğurt tüketmeli. Kabızlığı olabildiğince hızlı çözün yoksa çatlak oluşur poposunda sonra kaka tutmaya başlar.
adanil Nuriye-kandemir kızım da 7.5 aylık ve 15gündür dediğiniz gibi. 3 günde 1 yapıyor. İlk tadımlara başladığımız zaman 5.gün yaptı. O zaman doktora gitmiştik 1 çay kaşığı zeytinyağı içir demişti doktor. 10 gün falan düzenliydi yine sorun. Su veriyorum lifli besleniyor zeytinyağı da veriyorum ama çözemedik. Salı gününe randevu aldım. Doktorun dediğini paylaşırım sizinle. Geçmiş olsun.
CLEXAN06 Katı gıdaya hızlı geçişlerde oluyor genelde. 68 ay sadece tadım olmalı sonrasında bu durumları yaşamamak için. Avokado yedirin haftada en az iki tane Yağı sayesinde rahat kaka yapabiir
CLEXAN06 Avokado içeriği en temiz yağ . Kızım 8 aylık günlük mutlaka veriyorum olgunlaşmış muzla blendırdan geçirin yemesi daha keyifli bebekler için . Doktorum bi zararının olmadığını söyledi yarım yarım verebilirsiniz
AselminosunAnnesi CLEXAN06 bende her gün yarım veriyorum haftada en az 2 kez dediniz acaba zararlı mı dedim,ve kakasını da rahat yapıyor
CLEXAN06 AselminosunAnnesi her gün veriyorum hani eğer yeni başlarsa diye iki ile başlamak iyidir dedim . Her vücut farklı ishal fe yaparsa bizde yapmadı yoksa bir yetişkin bile her gün yese kârı çok zararı yok . Gönül rahatlığıyla verin bende veriyorum
Nuriye-kandemir Kubradt ahhh pütürlü şeyleri hiç sevmiyor agzına gelince öğürüyor çok iştahsız bir bebek
benimoglumukurtarinesraa Nuriye-kandemir geçen gün oğlumda da kabızlık vardı. O gün havuç kabak haşladim kıyma ve zeytinyağı ekledim bu şekilde yedirdim aradan biraz geçince kakasini yaptı güzelce..ama hangisi yaradı bilemiyorum zeytinyağı mi kabak mı vs bilemiyorum denemekten zarar gelmez yarın bı deneyin siz de isterseniz
benimoglumukurtarinesraa benimoglumukurtarinesraa belki de sadece o an yapasi gelmiştir yani bilemiyorum 😄
Nuriye-kandemir benimoglumukurtarinesraa aslında çorba çok veriyorum yogurt çok sevmiyor hep kakası o şekilde oluyor
Nuriye-kandemir benimoglumukurtarinesraa yapıyorum sürekli çorba diyorum artıl bu sefer düzelir ama yok maalesef yine aynı
CLEXAN06 Nuriye-kandemir olgunlaşmış yumuşak muzla blendırdan geçirip deneyin benim kuzım öyle sevmeye başlamıştı