Kuzucugum hepsi aynı şeyi söyledi ameliyat korkulacak birşey yok tedirgin olmayın boş yere 15 dakikalık birşey dediler
Leylaturkel göz kapamayı bizede yaptırdılar ama daha çok küçük tutmuyor neler yaptım sürekli ağlıyor kapadığım zaman ama kapamanın bizim için faydası olmayacakmış ameliyatlık diyorlar çünkü rabbim çocuklarımıza şifa versin