Pasaannesym Kızlarr kıyafetlerım ın ıslanmasından bıktım artık verdiği rahatsızlık cabası süt akıyo gıdıo butun kıyafetim ıslanıyo çıldırıyorum çözümünz varmıdır yaaa
Arelll Pasaannesym göğüs pedi kullan canım. Ben mendil kullanıyorum gerçi. Şnşallah hep böyle bol bol olsun sütün 🙏🏻
MiU Pasaannesym Belki kullandığınız göğüs pedi ile alakalı. Lansinoh kullanıyorum memnunum. Ben kullanmadım ama eğer çok fazla geliyorsa belki göğüs kalkanları isinize yarar sütü içinde topladığı için 🤷🏻♀️
Esmaozenn Pasaannesym e bebekten baby Me marka göğüs pedi kullanıyorum çok memnunum ayrıca fazlalık sütünüzü sağma vaktiniz varsa fazlalıkları o şekilde dışarıya atsanız düzene girmezmi? Bide her emzirme sonrası göğsünüzdeki sütü geriye itiyor Musunuz?
deletedmom173 Pasaannesym göğüs pedinden memnun kalmadım hemen koku yapıyor sehpam kullanıyorum akıp gidiyor hem atletlerim sütyenlerim ıslanmıyor
Pasaannesym Arelll aldımm ışe yaramıyo gıbı çamaşırınıza yapıştırın dıyo durmuyo yanı bıktım vlla bunalıma gırıcem nerdeyse
Sinemhkn Gögüs pedi en güzeli ıslandıkça değiştirirsin canım 🙂 bide ben emzirirken mutlaka yanımda mendil bulunduruyrm
Arelll Pasaannesym valla ben mendil koyuyorum sık sık değiştiriyorum terbiye olana kadar böyle mecbur bütün kıyafetlerim lekeli benim de
Ebosum Pasaannesym bende senin hobiydim hep üzerimi degistirdim şimdi öyle diye diye bebegim ac kalıyor sütüm azaldı doymuyor yani o kadar bas etme ıyi değil cnm ?
Esmaozenn Pasaannesym emmeden sonra parmaklarınla memene içe doğru baskı uygula 5-10 kere rakam farketmez
Hazel34 Hanımlar dua edin benimde sütüm çok az artsında bu dertten yakınayım inşallah mama verirken çok üzülüyorum ne yaptıysam artmadı sütüm 😔