Genetik faktör var nasılsınız bilmiyorum aile olarak tabi ama. Benim Oğlum 6yaşında boyu kısa diyo doktor lakin biz anne baba da çok uzun değiliz zaten o yüzden çok ciddiye almıyorum. Onlar genel istatistiklere Göre hesaplıyolar ama genele uymuyoruz malesef biz 🤣 ayrıca 6 yaşındaki oğlumda 19-20kg yani çok ta zayıf değil 15aylığa göre bence kafanıza takmayın sağlığı yerindeyse herşeyden de vitaminini alıyorsa çokta önemli değil