Aminem Fdme kızım 4 yaş 4 aylık çok üsür hatta sabah okula giderken gözlerimin içi üşüyor der o derece ama elleri ayakları normal derecede Ekstrem soğuk olmaz kan tahlili yaptrmanizj öneririm
Fdme Elifsmotherr elleri soguk hic isinmiyor.doktora falan da goturdum hicbsy yok neden oluyor acaba:(
Sarahh Fdme kan değerlerinde problem yoksa normaldir . Bende kendimi bildim bileli ellerim ayaklarım hep soğuk oluyor
Darknes1002 Bunu kizimdan degilde kendimden yanitliyim ellerim ayaklarim hep buzdur kanla alakasi yok dusuk oluncada buz normal oluncada buz haziran biter corabim oyle cikar benim kizimda tam tersi yaniyo hep corapsiz gezer halbuki kansiz