Bebeğim 4 aylıkken yaptırdık bizimki de dikişliydi her bez değişiminde kulak çubuğuyla bol bol krem sürdüm bardak kullandım ilk 3 gün su değdirmedim sonrasında günde 4 kere ılık sabunlu suyla bölgeyi yıkadım 10 günden sonra şişliği yavaş yavaş inmeye başladı dikişleri de atmaya başladı kabuk kabuk soyuldu ve dikişleri tamamen düştü iyileşti çok şükür