Sevgili anneler merhaba,
Bebeğim şuan 4 ay 1 haftalık bu zamana kadar bebeğime kısa kollu zıbın+ince pijama+tulum giydirdim ev sıcaklığımız 22-23 derece.Artık sıcaklarını hissediyorum üzerini falan çıkarınca çok mutlu oluyor keyfi yerine geliyor sizce çok kalın mı giydiriyorum?Evi sıcaklıktaolan annelerimiz nasıl giydiriyorsunuz?