Onemother1 Kızalar 7.5 aylığız reflümüz var evet ama son günlerde su kusuyor direk.su içsede içmese de neden olabilir bilgisi olan var mı doktora danışmalı mıyım yoksa normal mi?
mamameh Onemother1 yeni doğanda ve anne sütünde belli miktar kusma normal ama direk kusma 3-4 sıkıntılı. Bağışıklığı düşürüyor
Onemother1 Leylamoznur reflümüz olduğu için kusmasını normal karşılıyor doktor kilo alımımız da iyi.şurup kullanıyoruz zaten kusma için.az oranda kusuyor.fakat son günlerde yediklerini değil direk su kusuyor sorum buydu aslında
Onemother1 mamameh yok direk kusma yok zaten de son günlerde su kustuğunu gördüm bir kaç seferdir onun neden kaynaklı olduğunu bilemedim
Leylamoznur Onemother1 kuşum sorunu anladım benim kızımında reflüsü vardı bi dönem bizde öyle olduk doktor bize öyle söylemişti genel olarak ne kustuğunun önemi yok hani kaç kere kustuğunun ve nasıl kustuğunun önemi var demişti