minikmucizem0402 Kızlar göğüs pompasına yeni başladım ve süt nasıl muhafaza edilir tam bilmiyorum buzdolabında muhafaza ederken biberonla mı yoksa süt poşetiyle mi saklamalıyım 6 saate kadar
Dogacelik minikmucizem0402 buz dolabında süt poşeti yada biberon fark etmez. Kapağı kapalı olsun biberonun. 3 gün dayanıyor.
Eylulalyamom minikmucizem0402 ben kavanoz kaynattım gece ve gündüz 2 tane günlük orda birtiriyorum sütümü
bbtuba minikmucizem0402 canım ben süt verdiğim dönemde sagip dolaba koyuyordum ağzı kapalı şekilde. Vereceğim zaman ılık su dolu Bi kapta biraz bekletip veriyordum 🥰
fundaanisaa En sağlıklısı süt poşeti diyor doktorlar.ama ben aynı gün kullanılacaksam biberonda saklıyorum.dolapta 3 gün bekliyor.eğer 3.gün kullanmayacaksam süt saklama poşeti ile buzluğa atıyorum.3ay bekleme süresi var.
minikmucizem0402 fundaanisaa buzdolabından çıkarttıktan sonra kaç saat içinde tüketmeli sütü 90 ml mi bi anda içmeyebilir o zaman ne yapmalıyım
bbtuba minikmucizem0402 isitilan sütü tekrar ısıtmayı diyolar ama ben kalanını yine ağzı kapalı şekilde saklayıp dolapta sonraki sefer tekrar teklif ediyordum ısıtıp herhangi Bi zararını görmedim. Ama dondurucudan cozdurdugunu tekrar dondurup verme canim
Dogacelik minikmucizem0402 kalanı oda sıcaklığında 3 saate kadar bekletip arada tekrar teklif edebilirsiniz. Ben 2.ye ısıtmıyorum.
minikmucizem0402 bbtuba teşekkür ederim 🥰 biberondalerin hepsini bi anda mı veriyordunuz kalırsa dibinde ne yapmalıyım
bbtuba minikmucizem0402 oda isisinda 3 saat bekleyebilir 3 kuralı var diyolar. Dolapta 3 gün dondurucuda 3 ay oda isisinda 3 saat
minikmucizem0402 bbtuba gece kısım kısım vermeyi düşünüyorum osıttıktam sonra oda sıcaklığında kaç saat bekleyebilir
bbtuba minikmucizem0402 mesela dibinde biraz kaldı ya dökme ziyan olmasın. Tekrar yeni Bi poşet yap süt saklama poşeti ona koy ağzını kapat ikinci kez aciktiğında yeni sütüne karıştır ılıt ver ben öyle yaptım hep 3 4 ay
minikmucizem0402 bbtuba yok benim sormak istediğim şu aslında şimdi sütü ısıttım ya bebeğe verdim biberonla hepsini almadı gece 2 3 saat sonra tekrar kalkacak oda ısısında o biberonu bekletip dibini verebilirmiyim canım