Hayırlı akşamlar kızlar. 14 aylık oğlum geceleri asla uyumuyor sürekli emiyor ve doğduğundan beri bu böyle üstüne 2 buçuk yaşında oğlumda var gündüzleri de onunla ilgilenilendiğim için hem gece hem gündüz artık uykusuzluktan perişan oldum. Doktor 11 aylıkken bu problemi söylediğimde fizyolojik reflüden demişti ama yani bu kadar mı olur ben bilemedim var mı yaşayan aranızda ya da nasıl baş ettiniz bu durumla gerçekten tecrübelerinize ihtiyacım var. Şimdiden çok teşekkür ederim ☺️