Kızlar bebeğim 4 aylık dünden beridir uykusunda iç çekip duruyor sonra bir anda çığlıkla ağlamaya başlıyor. Yani atak döneminde evet biliyorum ama sadece ondan mı yapıyor anlamadım atak döneminin başında hiç olmamıştı. Gazi var desem gaz ilacı veriyorum birde yani ilk aylarda davul gibi sis karnına rağmen böyle aglamiyordu. Elleri hep ağzında bazen ağzını kasimaya çalışırken sinirlenip ağlıyor falan acaba diş için mi yapıyor geceleri de anlamadım. Geçen kontrolde doktora sordum şu an diş yok demişti hani diş yüzünden falan oluyorsa hemen tetagile basliyim. Korkuyor falan da sandım dedim acaba bı Cevşen muska bisiler mi yaptırsak. Başına gelen var mı neden oluyor sizce