Prensimm Kızlar bu yastiktan alıcam.sol tarafı daha yüksek sağ daha duzelsmis gibi bu yastığı alınca nasıl kullanicam. Düz mü yatırmam.lazim normal bı şekilde faydası oluyor mu
defnemiraybebek Prensimm 3.ayından sonra aldım ama bebek ne yapıp edip kendi istediği gibi yatıyor desteksiz oturmaya başladığın da kafası düzelmeye başlıyor merak etme
Prensimm defnemiraybebek ya kafası hafif yamuk.gibi tek tarafa yatırma diyorlar ama ben napsam kafasını çeviriyor acaba yastık yorumlarında alınca sırt üstü yatması yeterli diyorlar
defnemiraybebek Prensimm evet yeterli oluyor ama o bir şekilde çeviriyor aynı sorun bizde de vardı 9 ayına girdi hafif yamukluk kaldı o da zamanla düzelir zaten ama içim rahat etsin dersen şu içi pamuklu olanlardan al onlar biraz daha iyi ama çok terletiyor 😶