Merhaba oğlum 3 yaşına yeni girdi.Krese yazdırmak istiyoruz biz bahcesehir esenkent civarında oturuyoruz evime yakın olması güvenilir olması ve fiyatının biraz daha makul olmasını istiyorum.Acaba önerebileceğiniz bir yer var mı.Bugun bir yerle görüştük 8750tl sabah 9 öğlen 1.Benim hiç kreş tecrübem bilgim yok daha önce başka yerle de görüşmedim.Lutfen civar yerde oturup bilgi sahibi olanlar desteğinizi önerilerinizi bekliyorum.Kirtasiye masrafı da ilk ay peşin alınıyor 17bin tl duyunca eşim geri çekildi zor diye.orta halli bir aileyiz