merryleydi Kızlar merhaba ben mantı yapıp buzluğa atacağım ama kiymam şuan buzlukta onu cikarip cozdurucem tekrar mantıyı buzluğa atıcam bir de köfte olarak hazırlayıp tekrar aticam bsiey olur mu ?
sadekahve_bitter merryleydi çözülen tekrar buxluğa atılmaz kavurun öyle yapın diğerleri için yeni kıyma alın daha uygun olur
Cerennx merryleydi hiç bir şey olmaz sakın kavurup yapma biz hep buzluktan kıyma çıkarıp mantı yaparız hiç bir şey olmadı çevremizdekilerde hep öyle yapar köftede aynı şekilde
BarlasMomm merryleydi buzluktan cikarip cozundurdukten sonra hemen tuketmeniz gerek. Ikinci defa dondurmayin illa sizi zehirliyecek diye birsey yok ama icerisinde bakteri orani vucudunuza zarar verir. Simdi birsey olmaz diye dusunenler ileride vucutlari tepki verince anlamiyor
Birberenannesi merryleydi buzluktan çıkarıp tekrar dondurursanız zehirlenirsiniz. Çözündükten sonra yemeniz lazım. Yeni kıyma alıp yapın.
merryleydi sadekahve_bitter mantı içi kavrulmaz ya hicguzel olmazki öyle kuru kuru. Mantıyı yaotiktan sonra fırınlayıp atsam olur ama dimi?
sadekahve_bitter merryleydi kavurmayı genel söyledim mantı için o anlık yemeye olur ama geri dondurmaya olmaz
Cerennx sadekahve_bitter evet öyle ama seneler dir yapıyor herkes Kayseri liler buzluktan eti çıkarıyor öyle mantı yapıp tekrar donduruyo