superboyAliAsaf Kızlar çok fena dişim tuttu var mı bi öneriniz ne yapabilirim emziriyorumda, nefret ediyorum diş ağrısından 😑
Janss superboyAliAsaf Karanfil , sarımsağı ortadan ikiye bölerek dişe koyma , varsa karanfil yağı,tuzlu su gargarası 👍🏻 Şifa dilerim ❤️
bircicekannesi superboyAliAsaf 4 gündür boşu boşuna çekiyordum o agriyi inan doktora gitmekten baska çaresi yok dün gittim antibiyotik yazdı cok şükür bugün daha rahatım sende bi acile git mutlaka yazık günah çekme bu ağrıyı
Derinim superboyAliAsaf kesinlikle derhal git benim bebeğimde 4 aylık bugün gittim dolgu yapıldı,yapacak bişey yok ilerlerse daha uzun tedavi ve daha uzun süre ilaca maruz kalır yani çektiğin acıyla kalırsın
Mom120 Emzirdiginizi söylersiniz ona göre tedavi verir yani ne agrisi oldugunu bilmekde fayda var @superboyAliAsaf
superboyAliAsaf bircicekannesi emziriyorum diye çekiniyordum ama yarin İnsallah diş hastanesinde alirim soluğu heralde cünkü sürekli tutuyor dişim
superboyAliAsaf Derinim belki kanal tedavisi olabilir hayirlisiyla gideyim de birazda korku var surekli dişçiye giden biri degilim gidincede bi korku geliyor vallahi 😑