Her akşam ama istisnasız her akşam gece uykusuna kucakta resmen eşimle zıplayarak geçiriyoruz. Doğduğundan beri böyle, gün içinde hamakta uyuyor ama akşamları böyle yıldım artık. Uyku saatine dikkat etsende böyle etmesen de kafayı yiyeceğim. Kolik bir bebekti ama hala devam ediyor mu anlamıyorum. Uykusu çok var ama asla uymak istemiyor. 30. Veya 45. Dakikada kalkıyor. Bebeği böyle olan var mı? Ne yaptınız? 4.5 aylık bu arada. Uyku eğitimi düşünmüyorum şimdilik. Kendimde o gücü görmüyorum.