ozlemyavuz Bebeğim 36 haftalık ama plasenta kireçlenmesi sebebiyle 32 hafta ile uyumlu 38 cm doğdu. Şuan kronolojik 3 aylık düzenlenmiş yaşı 2 aylık , 56 cm. Normal mi ki acaba 🥺
Offanne_ ozlemyavuz doğum boyuna göre, şuan boyu çok iyi. Prematüre bebeklerde haftada 1cm uzama beklenir.
delirmeceler ozlemyavuz iyi toparlamış persentildanda takip edebilirsin benim ikizlerim 36-37 cm doğdular 28 haftalık doktorunuzda bence yolunda olduğunu söylemiştir
tosbiksmoms ozlemyavuz doğum boyuna göre maşallah güzel uzamış. Bebeginiz elinden geleni yapmış dert etmeyin kendinize🙂
ozlemyavuz sek_kahve götürüyorum, şimdi evde kendim ölçtüm kontrolü henüz gelmedi de o yüzden merak ettim 😂
sek_kahve ozlemyavuz anladım canım, ben götürüyorsan orada söylerler diyecektim.. gayet güzel maşallah
ozlemyavuz Offanne_ değil mi yaa, sağlık ocağındaki hemşire de aylık 1-1,5 cm uzaması beklenir demişti. Maşallah uzuyor ama yinede tedirgin oluyor insan işte 🥺
ozlemyavuz delirmeceler bu uygulamanın persentilinden düzenlenmiş yaşa göre mi takip etmeliyim ? Sizin bebişler kaç aylık kaç cm şuan?🙏🏼
delirmeceler ozlemyavuz 29 aylık 98 cm oğlum 19 kilo kızım 95 cm 13.5 kilo ben persentilda hep olduğu ayı hesapladım ama şükür yaşıtlarını erken yakaladıkları için ama normalde kaç ay geriden doğduysa ona göre baz alınıyor
ozlemyavuz delirmeceler maşallah, bende düzenlenmiş yaşına göre bakıyorum ortalamaya yakın bi değerde görünüyor inşallah bu şekilde devam eder 🙏🏼
delirmeceler ozlemyavuz merak etmeyin allahın izniyle yakalıyır yaşıtlarını siz doktorunuzun dediğinin dışına çıkmayın iyi diyorsa iyidir sağlıkla sevgiyle huzurla büyütün bebeğinizi çokta takılmayın ben hiç kıyaslama yapmadım ama takibini hep doktorumuzla yaptık
ozlemyavuz delirmeceler evet bugün kontrolü vardı, doğum kilosu ve boyuna göre gayet iyi gidiyor dedi. Sizin bebekleriniz kaçıncı ayında yaşıtlarını yakaladı acaba?
delirmeceler ozlemyavuz 1 yaşında yakaladılar şükür birazda genlerle alakalı ben uzunum babası uzun anlıcağın sülalede herkes uzun doktor zaten takılmayın en kötü bir sağlık sıkıntısı yoksa 3 te ölede bölede yakalıcak demişti