Üzgünüm ama geçmiyor :) yani sürekli uykuyla ilgili farklı problemler çıkıyor. Benim kızım 2buçuk aylık, sadece kucağımda uyuyor. Bundan 1 hafta öncesine kadar geceleri de kucağımda uyuyordu. Ben gece için artık kafasını sağa sola çok raht çevirdiğinden dolayı yüzüstü yatırmada buldum çareyi, sırt üstü yatırdığım gibi uyanıyor ağlıyor. Uzmanlar hiç önermiyorlar ama elimden başka bir şey gelmiyor kendim de hiç dinlenemiyordum. Sizin bebeğiniz çok küçük siz denemeyin aman diyim. Gündüz gözetimle olur sadece. Bazı bebekler uyku konusunda sorunlular maalesef canları sağ olsun öyle böyle büyüyecekler ☺️