-sevimlipolyanna- Canım fasulye, nohut tarzı yemekler çekiyor ama Emzirdiğim için bebeğime de bana da gaz yapcak diye çook korkuyorum ve yiyemiyorum. Bebeğim 4 aylık oldu hala emziriken dikkat etmeli miyim ne zaman bitiyor bu anne sütünden gaz geçme olayı?
Anatotales -sevimlipolyanna- yedikten sonra kimyon yutun çay kaşığıyla sorun olmaz ben öyle yiyordum bişi olmuyırdu
Sinem1205 -sevimlipolyanna- ben dogumdan itibaren hepsini yiyordum hic sorun yasamadik yani gazli bi bebek degildi gazı olsa da rahat rahat cikarabiliyodu sizin ki artık büyümüş bence sorun olmaz 😊
Minel-inannesi -sevimlipolyanna- gogila “kuru bakliyattan fitik asit çıkarma yontemi” yazarak arama yapin. Bakliyatlari yiyince gaz sorununuz olmiycak🤌 senelerdir kendim uyguluyorum kizim ek gıdaya gectikten sonra ona yedirmeye basladigimda da bi sorun yasamadik.
Defnesa Bı dene istersen benim oğlum çok gazliydi kimyon içtim içine kimyon ekledim yine de gaz yapmıştı 6 aya kadar yemedim
brsnn İnsan ne pişirsem diye düşünüyor mecburen de yapıyoruz haftanın bir günü nohut bir günü fasülye 😀 ben yarım kase yiyorum bir şey olmuyor.
theAna -sevimlipolyanna- kimyon kaynatıp için yemek sonrası ya da bir çay bardağına bir çay kaşığı kimyon atıp suyla karıştırıp için. Gaz için bire bir
mnkanne1 -sevimlipolyanna- biz bu tarz yemekleri yaparken hem haşladığımız suyu yıkıyorduk ki hala öyle yaparım hemde kimyon atıyordum pişirirken gaz olsada rahat çıkarıyordu
_Goktugunannesi__ -sevimlipolyanna- Ben hiç dikkat etmedim canım gazda olmadı birde bebeğiniz 4 aylık mış gaz olucağını sanmıyorum ama kendi tabağını a kimyon katarak yiyebilirsin
miraytan -sevimlipolyanna- fasulyeyi yada nohutu ilk başladığın suyu dök asıl gaz kısmı ilk haşlama suyunda kalıyormuş.
Aselumay1602 -sevimlipolyanna- tabi etkiliyo hala bende 4 aylık emziriyorum ama az az yiyorum insanın canı cekiyo e bide sürekli sakınmak da istemiyorum onu yeme bunu yeme bebeğin alışması zor olacak bağışıklık açısından o yüzden ben azar azar yiyorum her bebek farklıdır amam çok da etkilemiyo tabi biraz gazı oluyo ama o kadar da oluyo zaten