6.5 aylık oğlum var iki gündür halam ben de gündüzleri halam uyutuyor iş dolasıyla PC’de eğitimde oluyorum gayet rahat uyutuyor ağlamadan ama ben akşam uyutmaya çalıştığımda deli gibi yırtınıyo atıyor sağa sola kendini direniyor ve bunu sadece bana yapıyor annemde uyutabiliyor gündüz mesela ben de yine aynısı oluyo kundak yapıyorum yok ellerini tutuyorum yok ne diyorlarsa ne görüyorsam onlardan yapıyorum ama yok yok yok ben de deli gibi ağlıyo benimleyken uyumak istemiyor niye oluyor bu