Musmutlumu 17aya yaklasan kizim var mevcutta cikmis 10 disi var. Her dis zamani sadece huysuzluk olsa amenna dicek vaziyetteyim artik. Ne atesi bitiyo, ne enfeksiyonu, ne öksürüğü🤦 her diste mutlaka bagisikligi dustugu icin ekstra hastalik soguk alginligi, grip, oksuruk, hirilti, balgam, burun tıkanıklığı 🤷 koca insan halimizle biz bile dis agrisina dayanamazken ufacik bedenleriyle bebelerde haklilarda her seferinde hasta olmayaydi iyiydi