Merhaba arkadaşlar. Bikaç haftadır ara kanamalarım oluyordu. Geçen ay muayene olduğum doktor düşük yaptığımı söyledi ama bu mümkün değildi. Çok önemsemedim adet gördükten sonra farklı bir doktora gidip bugün muayene oldum. Resmen rahmim ağrıyordu. Böbreklerim de. Bana smear yani rahim ağzı kanseri testi yaptı. Aranızda bu testi yaptıran varmı. Ben kanser olduğumu da düşünmüyorum. Çünkü kanser hastası olabilecek kadar fazla belirtim de yok.