Kızlar merhaba 7 aylık bir kızım var. Heyecanlandığında, uyumak istemediğinde biri onu beşikten alsın diye, ellerini kollarını dümdüz uzatıp kendini kasıyor 2-3 saniye. Bu hareketi beni korkutuyor internetten bakayım dedim nörolojik sorunlardan bahsetmişler. Yaşayan var mı?