Kızlar ben stok yapmıştım mamaları. Çocuğu uyutuyordum odamda . Anneme mama yapmasını rica ettim. O da mama bitmiş dedi ben de alt dolapta var ordan aç anne bir tane demiştim. Neyse yaptı getirdi sağolsun. İçirdim cocuğa yatırdım yerine. Sonra mutfağa gittim. Bi baktim 3 numara kutuyu açmış. Onu içmiş oldu . Üzerinde 9-12 ay yazıyor ama benim bebiş bugün tam 8 aylık. Bir sıkıntı yaratmaz umarım. Bilgisi olanlar var mi😞