[silindi] Deveye sormuşlar, ‘boynun neden eğri’? Aşk bu kızılötesi, yaralı müzesi hareket edemem, demiş. Bu aralar içim çok sıkılıyor. Hadi biraz eğlenelim 😀
Cennetkokulum___ [silindi] Serdar ortaç deyince poşet şarkısı aklıma geliyor. Sevmediğim insanları poşete atasım geliyo diyeyim bari 😅 pek olmadı ama olsun 🤭
Aselincimom [silindi] tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır. O da demiş ki tatlı dillim güler yüzlüm ey ceylan gözlüüüm 😂
Feyzosumunannesi [silindi] Üzüm üzüme baka baka kararır. Karam aşkın sevgin bu mu ? 😁😁 oldu mu kızzzz (Karam ben ne alaka ) 😁
Esma_1616 Bana da sormuşlar neyin var Ben : Yaram içerde ahhh yaram içerde skskshsh Sabahtır bebişimi sallıyorum uyumuyor ve açım açç
zencefillizerdecal [silindi] bana arkadaşını söyle (atasözü kısmı) Söyle yağmur çamur değmedi yüreğime Şimdi ben nerdeyim sen nerdeee❣️
Berilsmom13 [silindi] dötü yere yakın olandan korkacaksın Birellibeeş boyundaaa çantası var kolundaaa doddik doddik gidiyoor bu kız can yakar valla 😂😂
Eslem123_ [silindi] arkadaşlara başarılar benim çok uykum var kızım hâlâ uyumadı….. Uykum var uykuya hasret sıcak yemeğe hasret rahat duş almaya Hasret bu da bnm ata sözüm 😂
zencefillizerdecal [silindi] bir elin nesi var Var yaa sevdamı dağlara yazarım var ya gözümü kırpmam yakarım var ya 🤣🤣