Bebelac gold kullanıyorum ama çok çabuk acıkıyor tok tutan bi mama öneriniz var mı
happyy_momm Bebelac Gold çok iyi bir mama protein açısından yinede siz bilirsiniz tabi
happyy_momm evet çabuk acıktırıyor ama gaz konusunda da çok iyi
Aynı sorunu ben yaşadığım için aptamile döndüm. İçeriği aynı gibi ama hemen acıkıyordu
Hndsmom aptamilde gaz problemi yaşadınız mı
mamanın resmini göremedim MTVr
dksmdlos evet çok iyi ama 2 saat olmadan acıkıyor
happyy_momm yok canım ben yaşamadım hiç.
Hndsmom anladım teşekkürler