Atamom_ Kızlar 40ınız çıktıktan sonra doktorunuza kontrole gittiniz mi? Gittiğinizde aksilik rahminizde problem oldu mu?
Ayanne Atamom_ sezaryenle doğum yaptım ve kırkım çıkınca hatta altmışım çıkınca 😀 kontrole gittim her şey yolunda dedi dr
Lolik Atamom_ 1.haftada ve 2.ayda çağırmıştı . ilk haftadan rahim toparlamaya başlamıştı ama mantar olmuştu ilaç ve fitil vermişti sıkıntı olmadı