aspanda valla ben hamilelikte de emzirirken de günde 1-2 tane içtim. Bırakamadım ve o stres yönetimini başaramadım. Zaten üst değiştir giy çıkar bir yerden sonra üşenmeye başladım. Oğlum uyuyunca içiyordum gece zaten mama ile besleniyordu, üç saat en az emzirmiyordum. 12 aylıkken kendi bıraktı memeyi, şu an 18 aylık, hala goguslerimde süt var sıkınca geliyor yani