Mira06 Kızım 1 ay sonra 2 yaşına giriyor. Emzirmeyi bırakmak istiyorum ama çok düşkün. Uykuya da hep emerek geçiyor. Nasıl yapacağımı hiç bilmiyorum. Yardımcı olabilecek var mı?
Saliha_altay Mira06 ben elma sirkesi ile kestim sürdüm her istediginde tadı degisti artik annecim diyerek konustum her ne zaman istediyse gosterdim konustum sirkenin kokusuda kestin olunca bıraktı ilk 3 gün zorluk cektik sonrası alıştı çok şükür
Bebeginibekkleyenn Mira06 bence direk kesmeyin 1 ay zaman tanıyın ilk hafta günde 3 en fazla 4 defa vermeyi deneyin yavaş yavaş azaltın Uykudan uyanıp istediğinde su verip geri uyutmaya çalışın zor olacak belki ama zamanla oturur son hafta da kesersiniz
en_sevdiklerim2 Mira06 merhabalar acaba gögüste biriken sütü nasıl yokettiniz yani taş gibi bnm gögüslerim ne yapmam lazım
Mira06 Bebeginibekkleyenn bende tan böyle yapmak istiyorum ama gece çok ağlayacak gibi geliyor uyanınca nasıl geri uyuturum bilmiyorum
Bebeginibekkleyenn Mira06 deniyerek görmek lazim aslında kucağınıza alıp yürürken piş piş yapabilirsiniz bence