biradamavisi tineanigra merhaba benim oğluma da dikiş atıldı kaşının altına 2.5 ay önce. Dikişler alındığından beri contractubex kullanıyorum ama sanki iz hep aynı hiçbir fark yok. Sizin iz ne zaman geçmişti?
tineanigra biradamavisi 6 ayı geçik kullandık şuan 1 seneyi geçti olay olalı iz yok denecek kadar az dikkatli incelersen görünüyor anca . Zaten 6 ay minimum kullanma süresi. Doğum doktorum da o şekilde demişti
1Dost irva size dermatolog mu önermişti. Ben ciddiyeye gitmek istiyorum devleti geçtim özelde bile randevu yok bıktım artık. 3 aydır geçmek bilmeyen sivilceler var
irva 1Dost Yakın arkadaşım eczacı ona sormuştum araştırınca.Sonrasında da cildiye ile görüştüm.Özellerde var aslında boşluk bir kaç gün önceden randevu için arayınca.Devlette zaten hiç yok 2 senedir randevu alamayan tanıdıklarım var valla.
1Dost irva ben buluyorum ama uzak diye gitmedim geçen gün yakında buldum gittim 2 krem verdi yüzüm yandı direk çöpe attım karaciğer yağlanması olduğu için enginar hapı içiyorum suan