2.5 yaşında bir oğlum var. Kendini ifade eden ekran izlemeyen bir çocuk. Bunları niye yazıyorum birazdan anlatacaklarımı bu sebeplere bağlamayın diye. Çocuklara, bana ve babasına vuruyor. Oyuncaklarını fırlatıyor sürekli. Artık kimseyle bir araya gelmek istemiyorum. Bir çocuğun canını yakar diye aklım çıkıyor. İstanbul’dan doğuda bir ile taşındık. Taşınmadan önce uzun süre annemde ve kayınvalidemde kaldım ve kalabalık bir ortamdı. Acaba burda boşluğa düştü de ondan mı yapıyor yoksa başka bir sebep mi var? Bu durumu yaşayıp aşan annelerden tavsiye istiyorum.