Dyggg1 ayy ben bıraktırmak istiyorum ama uykuya geçerken mama içiyor. Akşam uyutmadan 7 ölçek (210ml) veriyorum. Öğle uykusuna gecerken Max. 5 ölçek (150 ml) yapıyorum ama bazen 3-4 ölçek içip uyuyor. İkinci uyku pek yapmıyor 🤦🏻♀️ bir de gece uyanırsa 5 ölçek yapıyorum.
Mama kutusunun üstünde 1 yaş bebeğe 3 öğün 7 ölçek yazıyor ben daha az veriyorum ama yine de nasıl bıraktırabilirim onu bilemiyorum 🥲🤦🏻♀️🌼