Bir bucuk yaşında oglum var ve 1 hafta gecikti adetim test yaptim ikinci cizgi belli ama kıpkırmızı değil ebeme sordum hamilesin doktora git bana haber ver dedi ondan sorna oglumu kucagima alip bir yere yuruyup eve geldim ve belim agrimaya başladı ve kan gelmeye basladi siz de de oldu mu